קיבלתם מימון עבור העסק הקטן שלכם? קחו בחשבון כי חובה עליכם לנהל אותו כמו שצריך. הרי אתם תרצו כי המימון שאותו קיבלתם ילך אל המקומות הנכונים. אם המימון לא יופנה אל המקומות הנכונים, התועלת ממנו תהיה תועלת מינימלית. לא רק שהמימון לא יקדם את העסק במקרה הזה, הוא עשוי אפילו לקדם אתכם לפשיטת רגל. כך שחובה עליכם לדעת כיצד אתם תנהלו את הכסף שקיבלתם כמו שצריך. הטיפים שנספק לכם כאן נכונים במקרה של מימון גדול או מימון קטן, אתכם זה לא ממש אמור לעניין.

 

הכינו מראש תוכנית עבודה

על מנת שתוכלו לנהל את הכסף כמו שצריך יהיה עליכם להכין תוכנית עבודה מסודרת. תוכלו לחפש אחר רואה חשבון מומלץ שיאפשר לכם להכין את התוכנית. ברגע שיש תוכנית מסודרת לא תוכלו לסטות ממנה ימינה או שמאלה. ברגע שאין תוכנית מסודרת, הבלגן עשוי לחגוג והכסף עשוי להיעלם כלא היה. אם לא הכנתם תוכנית סדורה – אל תוציאו את הכסף מחשבון הבנק. מוטב להקדים תרופה למכה על מנת שלא תמצאו את עצמכם מצטערים על כך. כאשר מגיע לחשבון הבנק סכום כסף מסוים הוא עלול להיעלם מבלי שאתם תהיו מודעים לכך.

 

תבחנו היטב את הפעולות שאותן תעשו

תזכרו כי הכסף שאותו אתם קיבלתם אמור להיות מושקע במקומות הנכונים. השאיפה הטבעית היא שתוכלו להחזיר אליכם את הכסף כאשר העסק יגדל ויצמח. אם הכסף לא יחזור אליכם, ההוצאות עשויות לגבור בשלב מסוים על ההכנסות מהעסק. במקרה כזה אחוזי ההצלחה שלכם יהיו מאוד נמוכים, ויש כאלה שפשוט יסגרו את העסק. ברגע שתבחנו היטב את האפיקים ואת המקומות שבהם הכסף יושקע לא צריכה להיות בעיה. רואה חשבון ברמת גן או בכל עיר אחרת יכול לסייע לכם שלא להוציא את הכסף על דברים לא נכונים.

 

אפשר לשמור את הכסף למועד מאוחר יותר

נשאר לכם סכום מסוים מהמימון שאין לכם מה לעשות איתו? תמיד טוב להשאיר כסף בצד לכל מקרה שלא יפקוד אתכם בעתיד. אל תחשבו שמוטלת עליכם החובה להוציא את כל הכסף בדיוק באותו היום. יש לכם אפשרות לפצל את ההוצאות על מנת להביא לעצמכם קרקע יציבה יותר. ברגע שאתם שומרים את הכסף בצד, לא תמצאו את עצמכם מסתבכים בהמשך. גם אם חלילה יהיו בעיות כספיות שונות, תמיד תהיה לכם את היכולת להשתמש בכסף שאותו חסכתם.

 

תעבדו ביחד עם איש מקצוע שיפקח עליכם

בתור בעלים של עסק יש לכם לא מעט דברים על הראש, וההוצאות הכספיות רק מסבכות אתכם יותר. ברגע שתעמיסו על עצמכם יתר על המידה יהיה לכם מאוד קשה לפקח על מה שיוצא. אתם תוציאו את הכסף, אך לא באמת תהיה לכם אפשרות לחשוב פעמיים לפני שתעשו זאת. רואה חשבון מומלץ יכול לסייע לכם להוציא את הכסף על הדברים הנכונים. כמובן שתוכלו לפנות גם ליועץ עסקי שיכול ללוות אתכם גם לאחר המימון עצמו. ברגע שיש דמות של איש מקצוע שעומד מאחוריכם הוא יאפשר לכם לעשות את הבחירות הנכונות. זה לא משנה עד כמה אתם תהיו עסוקים או מהי מידת ההבנה שלכם במישור הפיננסי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.